Thursday 28 April 2011

all about him




all about him.
all about baby.
all about my son.

lately, kami banyak spend time together.
he is so cute and so adorable.
time saya masak pon cheq temankan.
time saya lipat kain pon cheq temankan.
time saya sidai kain pon cheq temankan.
time saya makan pon cheq temankan.
time saya tengok tv pon cheq temankan.
time saya mandi pon cheq temankan. (tapi dok luar pintu je la)
time saya tido pon cheq temankan.
so, every single time we are together.

he is so one of a kind.

so, I've been thinking ape nak buat kat my son. kesian dia asyik dok dalam rumah je. bukan tak mo bawak dia kuar jalan-jalan. tapi dah trauma rase. ari tu pernah bawa keluar bersiar-siar kat UIA temankan my sister nak jogging. dah pakai tali kat leher tapi cheq tak selesa. so, saya buka sekejap tali tuh. tup tup just suddenly cheq lari masok lubang longkang. dan lobang tu menghala ke sungai dan tangki besar. saye menangis. me and my sister chasing for me. keep on calling him. untill budak-budak UIA tolong carikan untuk kami. and thank God, salah sorang budak tu jumpe cheq. aarrrrrghhhhhh geramnye dengan cheq mase tuh. so, starting from that time Im too scared to bring him out.

Jadi, saye sedang meng"search" kat google untuk mencari sebarang kelab atau juga society yang berkaitan dengan kucing yang boleh saye join. so, I can bring him there plus to learn more how to take care of kucing.

Nati dah dapat gaji rase macam nak pegi beli toys lagi for him. Sian dia asyik dok kejar lipas je. Pastu kena marah. he he he..


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015