Friday 22 April 2011

no mood

I have no mood.

ari ni off-day lagik. actually aku tak perlukan off-day untuk ari ni. so, better aku kije je dari dok umah ni ha. tapi mane bole nak g kije, kalu pegi pon dorang takkan bayar gaji. uhhuhu. so jangan bazirkan petrol juga bayar parking. hurmmm.

so, macam biase akan pegi bekpes ngan my sister kat UIA. aku suke pegi sane. itu tempat belaja. ramai student. ramai lecturer dan ramai orang yang pandai2. then ramai juga staff kat sane. aku suka suasana kat sane. makanan kat sana pon aku suke sbb makanan masakan makcik kantin kan. sedap dan murah. actually, I used to work there before this. As a part-time staff dan hanya bertahan selama satu bulan saja. Jawatannye Executive Officer beb, bahagian admin. mantap je. tapi mase tuh gaji tak kire macam skang. gaji mase tuh RM40 per day. skang ni gaji dah kire contract N-27 so siap ade allowance almost 2k. not bad kan. maybe mase tu bukan rezeki aku kan. aku benti mase tu sebab kurang selesa kije satu department ngan osmate. dia ok, dia baik je dan dia la yang rekemenkan aku mase tu. tp aku memang tak sekepala sangat la. so, kebetulan Shell House ade offer job then aku terus chawwwwwwwwwww.

wat a life.
otak aku skang ngah mikir menda yang tak best. haiyooooooooooooo
malas nye

nape kite tak leh dapat ape yang kita nak? napeeeeeeeeeeeee?


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015