Monday 23 May 2011

explorasi dan adaptasi

salam. actually tak de la stuck mane pon, cuma agak busy tapi tak de la busy mane pon. maybe sebok ngah exploration and adaption. juggling and adjusting. biase la sebab saye ni kan seorang yang stubborn jadi amat memerlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan sesuatu yang baru. management diri jugak ade lari. tapi alhamdulillah not really out of tune.

sedang sesuaikan diri bahawa saya sekarang adalah seorang isteri. so, tugas saya agak berbeza sekarang ini. tidaklah berat mana kalau kita kupas satu-persatu cuma indah itu perlu digali untuk dapatkannya.

cuba seboleh mungkin ingin menjadi seorang "pelajar" kembali. banyak yang ingin saya belajar. dulu, saya teringin nak belajar tapi masa dan keadaan tak mengizinkan. jadi sekarang ini, Tuhan telah makbulkan hasrat saya yang dulu. sudah diberikan masa cuma sekarang harus mengatur langkah untuk mencari peluang belajar agar masa yang diberikan tidak dipersia. Insyaallah.

semakin hari membuatkan saye semakin bersyukur. saya mempunyai famili yang amat menyayangi saya. hidup ditemani suami tersayang juga bersama satu makhluk berbulu putih yang sangat "fabulous". jauh disudut hati mereka inilah yang banyak menyokong saya. terima kasih.

Insyaallah, dengan izin Tuhan semuanya akan terlaksana. aminn.


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015