Monday 23 March 2009

my cute Ganglion - Episod 4

hampir 14 hari sudah aku tidak update kiisah "Geng Singa" ini.hahahhahaa.agak kekurangan ayat juga kemalasan juga ketidakupayaan nak menaip.

Yer. aku dengan selamatnye menjalankan 'operasi' pada 10 Mac 2009. pukol 12tengahari,aku dipesan suroh ready dan tak boleh kemana-mana.dan juga disuroh makan ubat. ada 3biji semuanya. sebijik yang kecil tuh aku telan. 2biji lagi tuh besar,so aku ketepikan dulu.aku kan ade sindrom tak reti telan ubat....keturunan okeh !!

teringat plak mase kali pertama aku dibedah dulu,5 tahun lepas.hermmmm.tapi mase tuh aku ditemani famili.

tak pe la.aku kan dah besar.*memujuk hati sendiri*.yup,aku sendirian saja. aku disuruh pakai jubah biru juga seluar dalam pakai buang.arrrrrrghhhhhhhh!! sungguh tak selesa.tak suke.setiap siap.aku dibaringkan dan ditolak atas katil bergerak ke OT. best jugak.heeeeeee.

(to make a stori short la kan..agar boring itu dapat dikurangkan)

lebey kurang kol 3.30pm aku dikeluarkan dari OT dan dihantarkan ke "rumah asal". penat nyerrrr.


gini plak rupa terbaru dua belah tangan aku after operasi

ape perasaan anda?sakitttttttttt wooooooooooooooooo!!!! gilerrrrrrrrrr!!! kalu tau macam nih,tak mahu aku. huh!!!

notatangan : aku tak makan pon 2bijik ubat yang besar tuh. ahhahahahhahaahha !!


3 comments:

  1. احمد نظيف بن اسحاق :
    huuhuhuhuh.
    setakat ni dah hangkut dah. mane tahan dok sesaje.kekekek

    baincardin :
    tenkiu Mr.Bain. heeeeeeeee

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015