Saturday 28 May 2011

happy birthday 3D !!

hari ini saye dan famili menghadiri majlis hari jadi 3D !! these 3 cute kidos are my anak sepupu. anak kepada sepupu saya Kak Ina + Abang Joe. Kami dijemput untuk meraikan hari jadi 2D iaitu si kembar yang pada 11 Mei dan adik mereka Dhia pada Disember akan datang. Dan majlis ini juga untuk adalah majlis aqiqah untuk si Dhia. so, kire satu majlis untuk banyak tema la kan. dorang buat sekaligus.

Kak Ina, can say is one of my good sister. Seorang yang sangat positif dan kuat semangat. Kami saling "berbalas pantun" melalui email dikala office hour. Ha ha. Sebab kalu kat rumah, Kak Ina mana sempat dah nak bukak laptop. Sambil sharing ideas, luahan perasaan dan juga gossip untuk hilangkan mengantuk dan boring kat office. If Im not mistaken kami mula berhubung semasa saya masih bekerja di Comptel lagik. Lame tuh. Dan sampai la skang ni. Kalo ade email yang tak berbalas tuh, maka paham la ade yang cuti, mc dan sebagainya. Ha ha.

So, untuk majlis ini saya meminta kebenaran Kak Ina untuk membuat goodies bag sebanyak 100 kuantiti. Mulanya Kak Ina seakan menolak untuk tidak menyusahkan saya, tapi bila saye berkeras juga jadi dia pon izinkan. Saya bagi alasan saya nak cuba promo servis nih.

Maka, minggu lepas saya pon sebok la mencari gula-gula dan segala bahan untuk dibuat goodies bag. Apakan daya, kawasan yang didiami tuh agak terhad dengan barangan yang saya perlukan, jadi ianya sekadar ala-kadar sahaja. Suami saya sanggop sponsor semua barangan untuk goodies bag nih. Tenkiu sayang !!! Tambahan lagi, suami saya plak terlebih excited. Katanya, biar budak-budak hepi. So, semalam kami berdua sama-sama usahakan goodies bag yang pertama dan simple lah sangat dan memang berpatutan.

Rentetan dari itu, hinggalah timbul idea untuk saya ingin serius dalam hal ini andai ade permintaan. Maka, fan page kat fesbuk pon dah ade juga blog sudah tersedia cuma perlu lagi dikemaskini. Insyaallah ;)


untuk itu sile lah visit Delicious Goodies !!


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015