Sunday 18 January 2009

rupa blog #002

hari ni ahad dah.cepatnyer.haihhh.besok dah monday.boring nyerrrrrrrrr.kena kijer lagi.
haihhhhh.ni lah kalu dah idup makan gaji ni.

kawan aku cakap : tak baik mengeloh.bukan kah kerja itu satu ibadah??

#erkkkkk.

ok lah.ni aku saje nak bebel ni.pasal blog aku yang tak seberapa ni ha.Ali menegur aku.dia mintak aku tukarkan gambar aku kat blog ni.katenye,tak bape sesuai.tapi aku kasi alasan,kerna gambar itu telah aku edit.tapi dia kata,still nampak the real face of me.bukan nak berselindung.tapi aku ni bertudung.cuma tudung aku kekadang agak on off.dan kureang kuat pegangannya.itulah yang mama aku selalu bebelkan.hiiiiii.

kate Ali lagi,kalu bole tukarkan la gambar tuh.yang tuh biar kasi private jer.yer la umor aku pon dah kian meningkat,bile nak berubah nyer.aku terkebil la jugak.tapi aku still kontrol wat muke slamber dork aku tuh.poyosss la katakan.hikhihihk.

jadi,aku pon dah tukar la.
bukan kerana siapa yang menegur tapi kerana apa yang ditegur.


notatangankanan : tenkiu Ali.



2 comments:

  1. owh...begitu rupanya....
    bertudung ek...

    kekalkan bertudung....=)

    sayang sis

    ReplyDelete
  2. yer la itulah rupernyer.
    heeee.

    tenkiu.

    sayang kamu juga (;

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015