Saturday 3 January 2009

rupa blog #001

yer.untuk sekian kalinye.
boleh dikatakan juga sempena tahun baru nih kot.jadi, dari hujung bulan disember tahun lepas lagi aku bercadang nak tukar rupe blog aku ni ha.

mase first time dulu,blog amek template ape ntah tapi memang agak kalerful la jugak. aku pon kureng ingat.then,aku rase macam nak kasi selesa sket.

so,untuk kali kedua aku tukar background nyer kaler itam.yer la memandang aku pon bukan berkulit cerah mane pon (ade kaitan ker kulit aku ngan blog ni???). jadi ketika itu kaler yang boleh match ngan semua kaler adalah warne itam.yer la itam itam si tampok manis,makin itam makin manes.yup,memang la agak selesa.

tetibe nyer plak,buat kali ketiga.aku merasekan itam itu gelap.(memang pon).jadi aku ngan rase gegatalnyer tukar lagi rupe blog aku.mase tuh aku ade jumpe satu web yang provide free template.suckmymolly namenyer.
aku memilih kaler pink.tapi ade gambar cartoon yang tak agak cantek.jadi aku biarkan saje.

untuk kali keempat nyer aku rase memang gambar kartun tuh tak cantek,jadi aku kasi tukar lagi.so,aku pilih kaler pink.nampak cute jer.heeeeee.semua widget pon kaler pink.heheheh.amatlah puas hati pade ketika itu.rase macam cantek jer.(perasan sensorang).

kali kelima!! latest.mase tuh dah nak hujung tahun.jadi aku terase macam blog aku yang kaler pink ni penuh la ngan gaya kewanitaan,padahal aku bukan macam tuh pon.buat entri pon agak kureng selesa dah sket.gatai betoi.jadi aku pon terpikir la kan sempena tahun baru jadi mahu tukar rupe blog.huhuhuhu.aku mahu sesuatu yang agak plain tapi tak de la kosong sangat kan.tapi yang macam biase jer.janji selesa untuk aku post pape pon entri yang aku mahu.
so,ini lah rupa BLOG aku yang terkini juga tak seberapa ni.ekekekek.
ngade tol kan!! bia ar.. ni blog aku pon.

itu lah iYda Juhar !!
(;


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015