Sunday, 29 March 2009

my cute Ganglion - Episod 6

Lagu Latar : Aku Skandal by Amylea One in a Million (originally by Hujan)
__________________________________________________________________________________

Setelah 'berperang' lebey kureng 4 jam gitu. So, aku ditolak keluar dan dihantar ke katil sewaan sementara. Penat worrrrrrr !!!! aku sambung tido balik. Tangan pon dah rase sengal semacam mase tuh. Tapi sempat lagi aku soh cik misi snap gambor "mutant" yang dibuang dari tangan aku tuh. Tadi dah mintak permission doktor nak bawa balik umah (untuk kenangan..arwah MEK pon ade jugak), tapi doktor tak kasi,katenyer nak dihantar ke lab. so,snap jer la gambor. huuhuhuhuh!!!


Pengalaman baru bagi aku. Lega. Dah selesai. Mase tuh sesape call pon memang aku tak layan. Ubat bius tuh masih memanipulasi kepala hotak ku.


notatangan : Tapi cute kan?? dah lembik semacam. hahahhahahah!!


2 comments:

  1. احمد نظيف بن اسحاق :
    Tu la kalu bole memang nak sangat untuk nyimpan nyer. Tapi doc tak kasik la. jadi snap gambor jer la.
    uuhuhhu !!

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015