Monday, 5 October 2009

bakal pesen rambut baru ai


rasenye dah lame dah aku tak motong rambut. biasenye 3bulan sekali aku rase gatal2 je nak ke salon rambot. mau potong. saje je bukannye rambut tuh panjang sampai ke buku lali dah pon. saje je nak try pesen terbaru. hahhaha..

Yup yup.. memang la aku bertudung. tapi tak salah kalu mau juge berpesen mase dok kat umah. hhuahuah. setelah aku pikir pikir dan juge tilik tilik. aku mau potong rambut macam Noh dari kumpulan Hujan tuh. heeee. kiut rambutnye. bole la tuh kan. tapi nak menten belah tepi tuh yang aku risau tuh. bole bole i try juge. huhuhuhu



notatangan : ok Noh nati kite geng.. heheh.. :P


6 comments:

  1. haha....wpun bz mengomen kt emilaYusof, datang gak jalan² kat sini ^_^

    ReplyDelete
  2. potong macam tu iyda!! memang cantik fesyen rambutnya!

    ReplyDelete
  3. Mr.baincardin :
    wah wah.. dah lame tak lawat kite yer..
    hehhehehe :)

    ReplyDelete
  4. Emila Yusof :
    hehehhe.. hai kak Emi..
    somel ek.. wokeh wokeh.. ni semangat nih.. huhuh

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015