Friday 13 March 2009

jOmm kite ke Bijou Bazaar !!

pagi nih saje je jenjalan dari blog ke blog dan dari web ke web.so,aku terjumpe pasal Bijou Bazaar. ehheehh. sebelum ni pon dah pernah jumpe,tapi selalu jer missed nak pergi. tapi kali ni nampaknyer tak. kekekeke. bukan ape,aku suke sangat coz dari hasil pembacaan aku,kat situ ade banyak stall yang jual memacam menda. aku paling suke barang handmade juga photography. wahhhh. nampak cam beshhhhhhh !!!! asalkan arts jer memang ai suke lah.

ai penah la ke mont kiara tuh tapi tak ingat jalan dah. haiyakkkkk!! mesti bertanya pada yang pakar nih. atau pon boleh refer map kat sini. bole la try g kalu ade free time dihujung minggu kan?

jadual perjalanan untuk hari sabtu besok :
1. awal pagi ade test kat UiTM
2. then wedding mohd hafizd lak kat dewan politeknik shah alam
3. kalu sempat bole join Bijou Bazaar (ekceli aku nak survey kasut..hheheh)
4. malam balik kampong (kalu ade tiket bas la kan)

notatangan : bestnyer mau pulang ke kampong halaman. Yayyy !!


3 comments:

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015