Sunday 8 March 2009

my cute Ganglion - Episod 2

so,aku pulang dari klinik Azizah tuh dengan membawa sekeping surat "rujukan". tapi aku memang tak puas hati ngan servis tuh. so, aku putuskan untuk pegi sekali lagi ke klinik tersebut,dengan harapan nak jumpe doktor laen.
nape tak tukar klinik laen?? sebab, aku dah biase ke klinik ni.dah ade semua rekod aku kat situ.so, agak senang la. just naseb aku kurang baek jer previous day jumpe ngan doktor yang selamber dork tuh. haihhhh.

selang beberapa hari aku ke klinik tersebut lagi. naseb kali ni agak baek dapat consult ngan doktor yang tak kedekut ilmu. even ni first time aku jumpe doktor ni.

malas nak taip perbualan,jadi aku make a stori short la ek.
doktor ni menerangkan dengan detail nye tentang ape yang ade kat tangan aku ni. dia juga nasehatkan aku untuk rujuk pada pakar. aku berpuas-hati ngan penerangan yang diberikan. kali ni aku tinggalkan Klinik Azizah ngan hati yang senang.

langkah seterusnya, pada 20 Feb 2009, aku putuskan untuk pegi ke Tawakkal. jumpe ngan doktor yang pernah rawat aku mase patah kaki dulu, Dr.Muiz Abdul Razak.

awal pagi lagi aku dah kuar rumah. doktor agak terkejut tengok aku. dia ingatkan aku sakit kaki lagi.heeeeeeeeeeeeee.so, lepas berbincang ngan doktor semua. putuskan untuk membuat "rawatan pembuangan" pada 10 March 2009. haihhh.takot pon ade.tapi nak wat mcm ne,tangan dah sakit.


yang benjol itulah Ganglion.cute kan?

aku akan cuti dari pegi opis dan mungkin juga kelas. kije tuh aku sket pon tak kesah. tapi tak gi kelas tu memang sangat amatlah rugi.wat to do.

notatangan : aku tak kemas lagi barang untuk dibawa ke "rumah kedua" aku. ;b


3 comments:

  1. احمد نظيف بن اسحاق :
    hai nazif. saye tak sakit terok pon. tapi benjolan tuh sebok nak nempel kat tangan ni ha. jadi dinasihatkan to cut-off.
    (;
    jadi pergi course tuh?

    ReplyDelete
  2. awak tangan awak dah ok ke?saya pun ada symptom cam tu, saya cube berurut tp masih x surut lagi, harap2 satu pagi saya bangun benjol dah tak de.
    Mule-mule ingat nak operate buang tros je, tapi minggu depan dah start kelas. Syokla bace citer awak apa2 kongsi ye!!babaiii
    aisyah melaka.
    waabwms_ca2@yahoo.com

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015