Wednesday 18 March 2009

ari terakhir aku di kopitiam yang sama

hermmm. aku pon aku keseorangan coz adik bongsu aku nak kuar 'dating' la plak. jadi aku sorang jer la.

ari ni ari terakhir aku kunjungi kopitiam nih buat setakat ni lah kot. coz malam ni aku dah kena balik ke dunia "persinggahan" aku. suda mau masuk kije balik dah.
aku amatlah tak suke. huwargghhhhhh!!!

ari ni aku order lebeh sket. aku order mango blended ngan roti bakar. ok lah tuh. aku pon bukannyer lapar pon. macam biase aku tau diorang akan tutup kol 4 nati,jadi aku awal2 dah siap bayar. dan mcam biase gak,tangan aku dah mula berpeluh dan bahang panas kian terasa,sebab diorang dah perlahankan kipas dan tutop ekon.takpa..takpa.

mase aku bayar tadi,taukeh nyer sket tadak senyom dan apetah lagi nak cakap tenkiu kat aku ni ha.hermmm.BAD PR. cukop aku tak suke. kalu tak nak say tenkiu pon,at least senyum sket la kat customer.

tadi,semasa perjalanan ke sini,aku ngadu kat mama aku. membebel pasal layanan yang Tak Bagus kat sini. jadi,mama aku pon soh aku g tempat laen jer. tapi mane bley,coz tempat ni jer yang ader free wi-fi. so,aku cakap kat mama aku.. tak pe la coz today last day dah aku g kedai dia. opppppppppssssss!!! dia bukan perlahankan kipas la tapi dah tutop terus pon. TEROK!!!!

neva mind. ai pon nak kuar dah ni.
tata!!!


2 comments:

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015