Monday 2 February 2009

tak cuti lagi dah

saje je nak nyelit jap.aku ade kelas nih jap lagi nih.tak pe,tak jauh pon.dari kol bape lagi aku kat shah alam.alas perut sambil minum jap.harap kelas habes awal la ari nih.heeeeeeee.aku penat la seharian ari ni aku selesaikan urusan aku.

saje je nak share.semalam aku tepon call centre,tanye kan bapekah bil tunggakkan yang harus aku bayarkan.aku agak terkejut katenyer status bil ok saje.mase tuh kat Kluang Station.tak sesabar aku nak try plug in usb modem aku ni ha.betolkah?????? so,sesampai dirumah teruskan aku on kan laptop semua nak dapatkan kepastian.dan aku amatlah tergezut.aku dah bole online.kekkekekkkkkkeeehhhhhhh!!!! hepi yang teramatlah aku dikala itu.Tuhan saje yang tahu.Alhamdulillah.time kaseh.tapi kan nape ek?? aku pon pelik la.coz ari tuh memang dah kena barred dah.dats y la aku g register yang laen tuh.tapi skang dah ok la plak.aku memang la ade terpikir la bayar bil tuh tapi bukan dalam mase terdekat ni.coz bulan nih aku balik kampong dan juga kena bayar yuran belaja.jadi amatlah short-out.haihhhhhhhh.sadis aku si gadis miskin.tapi,walaubagaimana pon aku amatlah enjoy semalam.juga skang ni pon aku dah bley online.ini penting,kerana ini hiburkan aku,juga elakkan aku dari kesunyian.heeeeeee.aku ade gak terpikir nak g broadband nyer centre,nak tanye pasal bill ni.tapi aku rase macam tak mo lah.tak ready lagi.nati lah dulu.nati kang tak pepasal diorang barred balik.huuuhuhuhuuu.tapi kan must be something wrong somewhere,.but i dont know where la kan.haihhhh.

ok lah.dah agak lewat dah ni.aku harus ke kelas.

notatangan : ari ni kelas bahasa arab = ustaz jambu.heeeeeeee


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015