Tuesday 10 February 2009

tugasan hari cuti

ari ni selase.sengaja aku mohon cuti.ade tugasan yang harus diselesaikan. seawal pagi mood agak kureng ok. 10minit sebelom kol 7pagi aku dah bangun. tapi punyer la lembab perjalanan nyer. mood kureng. bekpes. mandi. iron tudung. lepak depan tv. gayut tepon ngan siti hajar, nak beranak dah rupenyer member aku ni hah. rindu ustazah siti hajar nih. haih. malas. bOring. fenin aku fenin dok pilih tak tau nak pakai baju mane. almost 10am baru siap bersiap. then mulalah tugasan aku untuk hari ni.

Berikutan :
1. drive to EPF Petaling Jaya
2. lunch kat kedai mamak sebelah A&W ngan En.Samad(dia belanja heeee)
3. minum minum ngan Encik Wan Eddie kat FFC
4. drive to Bank Islam Kelana Jaya
5. drive to Bandar Putri - looking for Bank Rakyat
6. drive balik rumah

wahhhhhhhh. amatlah penat. ketiak pon dah basah. perot pon dah bergendang. rehat jap sambil setup laptop. bukak tv. mate tak tengok pon,saje,aku suke dgr bunyi tivi. heeeeee.

patutnyer petang ni lepas asar aku kuar balik. tapi setelah dengar bunyi guroh, terbantut niat gue. jadi sambung jer ngadap si Joni kesayangan ku ini. sampai la skang.

Antara tugasan pending ari ni :
1.cuci keta
2.beli storage box
3.g taman bagi ikan makan

tapi kan ade homework,besok ade kelas dah. yer la InsyaALLAH jap lagi yer baru ngadap buku plak. ngehhhhhh.

notatangan : betol ker aku nak wat homework ni????? internet jahat !!! tapi aku rela.


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015