Monday, 9 February 2009

nape aku ade blog?

selamat pagi!!

dengan tetibe.tapi tak de la bape tetibe sangat pon sebenarnye.gimik jeer lebey.
nape aku ade blog?? jeng jjeng jjeng !!

herm.aku tak tau la nape orang laen ade blog.aku pon tak kesah la pon.mase memule ade blog ni,aku agak kurang selesa mahu menulis.kekadang tuh idea datang dengan pelbagai.tapi tak mo la plak post entri tersebut.kekadang tak yakin,kekadang agak segan dan kekadang agak kureng berani.haih.tak seperti blog pertama aku kat fwenster nun.aku maen hantam jer ape aku nak tulis.tapi masih dibawah kawalan la.

jadi,semase aku ngah pandu keta.lalu aku pon terpikir lah kan.aku mau tulis kat sini.kasi luah semua kata.tulis saja apa yang aku mahu asalkan masih digaris batasan.yer.aku kasi luah semua kata.jadi diri aku seadanya aku ini.aku suke minta pendapat dan kongsi cerita.walaupon aku tak tau ada yang sudi jenguk atau tidak blog aku ini.kesempolan nyer, jadi 'bila aku sudah tiada' setidaknya aku boleh tinggalkan blog di alam maya ini.maybe sebagai kenangan gitu.tok rimau mati tinggalkan belang, aku pergi tinggalkan blog.ok dak gitu ??? awwwwww !!

berinternet ini banyak hiburkan aku juga banyak habeskan mase aku.heeeee.

video


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015