Thursday 18 December 2008

website uitm memang macam gitu

huh.ari ni akhirnya petang tadi result untuk final exam dah kuar dan sudah boleh dicheck.jadi after makan ngan adik aku kat warong tadi,terkocoh-kocoh kami pulang ke rumah nak check result.

hermmm.adik aku budak full-time diploma.tahun ni final year dia.so,sebok nak tengok result final juga ke mana plak dia sambung degree nati. aku part-time student,budak degree first semester.

haihhh.ade la jugak lebey setengah jam adik aku nunggu,baru dapat tengok result final.tapi penempatan belom la plak boleh lagi.

aku ni hah,dari tadi lagi dok nunggu.tapi tak dapat dapat pon bukak website nyer. hampess betol!!!! macam tu la website uitm seperti tujuh tahun lepas, memang sama la, tak berubah pon.hishhhhhhhhh. nak mandi pon tak selera aku nih. dari tadi lagi dok pakai towel.

nape la diorang tak leh nak buat improvement. dah tau dah student makin ramai bukan nye makin sket.tapi macam mcam gini lah jugak nyer ha.

dah la aku ni berdebar dari tadi lagi tak hilang.tapi bile adik aku tanye aku cover menten jer.

ngee!!




No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015