Sunday 14 December 2008

chukop setakat ini

darilah semarin ke malam tadi ke pagi ini dan sampai la skang ni-aku ngadap Joni. tapi tak de la sampai tak angkat bontot langsung.
yer.aku g jugak toilet,g jugak solat,g jugak minum air,cuma makan nyer blom lagi.
pagi tadi aku dah soh adik aku g mandi coz nati kami nak kuar makan dan aku nak beli sket barang.tapi oleh sebab aku tak lepas pon ngan Joni nih,adik aku terus tarik simot balik ngan slambernye dia sambung tido.

ape yang aku buat???
yer.tak tau la.semenjak dua menjak ni.aku rase mcm tak mau background blog ku ini berkaler itam.even aku tau itam itu menawan,gaya,mutu,keunggulan.... #itu iklan rokok mase tahun 90-an#
jadi,aku terus sebokkan diri carilah template laen.yang buat jadi lame tuh coz aku ni tak expert ngan html semua ni.ada yang aku kenankan tapi tak mo la plak nak jadi.bape banyak punya kali dah aku choba tapi tak jadi.tak pe la.maybe tak de jodoh antara kami.uhukkkkkk.
jadinyer,aku putuskan,setakat ini,aku suke same kaler juge design yang aku ade skang ni.heeeeeeeeee.
yer la.dari macho girl.aku skang dah diselimuti kaler pink juge purple.aku suke begitu.
yer.puas hati.
((@-@)

#ngan leganya aku bley g mandi skang.ahakkkkssssssssss.#






No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015