Wednesday 27 May 2015

Small Token For Clients PruBSN Takaful

Assalamualaikum.

Tahun ini berlaku sedikit penangguhan dalam proses pengedaran 'tokens' kepada semua pelanggan insurans saya. Mohon maaf berbanyak kali ye. Sejak saya disahkan mengandung, pergerakan agak terbatas ditambah pula mengalami alahan yang teruk. 

Jadi, saya telah mengambil keputusan untuk membuat pengeposan kepada semua pelanggan saya. Alhamdulillah!! Saya mendapat respon dan kerjasama yang baik. Bermula daru semalam lagi saya, mengumpulkan semua alamat pelanggan dan membuat pembungkusan. Terasa macam orang buat bisnes online pula. Hikss!!! 







Pada mulanya, saya ada sedikit risau pelanggan akan tidak berpuas hati tapi sangkaan saya itu meleset. Saya sangat bersyukur dikurniakan pelanggan yang baik-baik belaka. Alhamdulillah!! Buat masa sekarang, saya banyak berhubung melalui media sosial, whatsapp dan panggilan telefon. 

Red Diary, Planner dan Calender adalah merupakan hadiah rutin setiap tahun yang saya berikan kepada semua pelanggan yang aktif. Ianya merupakan hadiah kecil daripada saya untuk semua pelanggan atas sokongan dan kepercayaan mereka selama perjuangan ini. Terima Kasih.

Ramai yang tidak tahu dan ada rakan yang bertanya, kenapa dia tidak mendapat semua ini daripada ejen mereka? Sedangkan mereka juga adalah pencarum PruBSN Takaful seperti pelanggan. Sebenarnya, pemberian hadiah ini bukan lah acara wajib, ianya terpulang kepada ejen tersebut. Ini kerana, semua hadiah ini, ejen tidak mendapatnya secara percuma, tapi harus memperuntukkan sejumlah wang bagi menempah dan membelinya. Alhamdulillah!! Bagi saya pula ini merupakan acara wajib setiap tahun yang saya berikan kepada semua pelanggan yang aktif sebagai tanda ingatan.

Bagi mereka yang ingin mendapatkan info tentang Takaful atau kerjaya bersama Takaful, boleh lawati laman rasmi saya PruBSN Takaful Untuk Kita.

Bertindak sebelum terlambat.

Terima Kasih sekali lagi !!

Best ke best??? Ada yang berkenan nak Red Diary?? Meh kita sembang kopi
Email : nurfahida.prubsntakaful@gmail.com
Facebook : Iyda Juhar
Telefon/ Whatsapp : +6010 401 2310






No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015