Thursday 30 April 2015

PruBSN Takaful Untuk Kita

Assalamualaikum.

Alhamdulillah!! Tahun ini adalah tahun ke-empat saya menjadi Ejen Takaful dibawah Prudential Assurance (M) Berhad. Dari awal lagi, saya mempunyai cita-cita untuk meluaskan perkogsian ilmu takaful  ini melalui alam maya. Ini kerana, memandangkan zaman sekarang, semua info boleh didapati melalui hujung jari sahaja.

Ini juga merupakan salah satu 'beauty of business' dalam industri Takaful. Pejabat boleh berada dimana-mana sahaja. Kita diberi pilihan untuk membina kerjaya ini sebagai 'Part Timer' atau pun 'Full Timer'. Bagi yang sudah mempunyai pekerjaan tetap dan mahu mencari pendapatan sampingan boleh bermula sebagai 'Part Timer' dahulu. Berbeza dengan saya, setelah berkahwin dan mengikut suami berpindah dek kerana tugas, saya terus bermula dengan 'Full Timer'. Begitulah, sedikit kisah bagaimana saya bermula sebagai ejen.


 




Beikut merupakan Fanpage dan Blog yang dikhaskan untuk saya membuat perkongsian tentang kebaikan insuran kepada kita semua. Ianya masih lagi diperingkat permulaan, Inshaallah saya akan mengemaskini dari masa ke semasa dengan info yang terkini.

Saya juga berharap 'clients' saya boleh mendapatkan info terkini dan melihat aktiviti semasa.

Semoga memberi manfaat untuk semua!




No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015