Friday, 30 April 2010

sayang ke?

ini entri yang lebih kurang tak lebihnya tentang tak puas hati kot.. hhahah

sayang..
hermm sayang ke??

pernah aku menganggap apabila kite sayang seseorang.. just show it.. nape nak simpan.. just say it..
simple, honest, and very straight forward.. kan?? pernah aku berdebat ngan sorang kawan. pasal isu nih. wahhh dah jadi isu la beb antara kami. hehhehe.. katenye 'sayang' itu tak perlu diucap pon. melalui pergerakan pon dah bole baca..dah bole tahu.. ye ke???

dan, hari ini aku setuju dengan pendapat tersebut my fren.

pompuan memang suka apabila dipanggil manja-manja dan sayang-sayang.. cair lah wa cakap lu. tapi ikhlas ke?? hahah..yang tuh kite tak tau la kan. it depends dowh.. selalu sangat sayang itu disebut dimulot. sangka hanya untuk kite sorang je. rupanye sayang tuh untuk yang lain juga.. "aku kau panggil sayang.. dia kau panggil sayang.. mana satu mahu mu..." murahnye sayang itu kan..

well thanks but no thanks :P


2 comments:

  1. sayangg..
    sy kalo syg org pon takpnah cakap syg... sal tu org tu larik kot hahaha...

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015