Friday 28 October 2011

Prudential and me ;D

salam.
alhamdulillah.
sekarang saya sudah bekerja. flexy hour. work from home. and the best thing is I can share and help people. Insyaallah. itu la matlamat saye. cabarannye, how to create awareness to protect their future.

actually, saye tak pernah terfikir pon untuk join group ni. asalnya, saye hanya mahu mengambil plan untuk diri saye sendiri memandang umur kian meningkat dan saye pula sudah menjadi suri. tapi, sepintas lalu saye terasa ingin mencuba. dan bile sampai di ofis dan meet up dengan mereka yang berada di SAR Group. saye rase hepi dan bersemangat. niat saye, mahu menolong suami. dan juga to expand my knowledge and skills. tanpa fikir panjang, saye terus membayar yuran for 3 paper of exams. heheh. balik rumah baru inform hubby. alhamdulillah even hubby terkejut namun dia tetap menyokong saye. tenkiu sayang, love u much. hehe.

hubby ade bertanya, macam mana bole terfikir nak join group ni. saye pon tak dpt jawapan. mungkin ini ilham yang Allah swt berikan. kerana, sebelum ini, saban hari saye asyik berdoa mohon ditunjukkan jalan untuk mencari rezeki yang halal tanpa mengabaikan rumahtangga. hikss. ye la hubby kite kije 24 seven. tak macam hubby orang lain.

insyaallah.
saye berdoa harap jalan kali ni diredhai dan dirahmati Allah swt. semoga sentiasa dikuatkan semangat saye. aminn.

so, pada hari itu. pertama kali ke SAR Group saye bertuah sebab dapat duit raya. then dapat jumpe CEO Prudential. semua cakap saye bertuah. alhamdulillah. aminn.

my first picture with new friends ;D

so, kalu lepas ni sesape nak tanye pasal future protection. plz do ask me ya ;) insyaallah will help u up.


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015