Tuesday 18 October 2011

FOTORADUAN #Jomblo

ahaa !!!
ok, kali ni Ladynoe dengan baik hati nye telah anjurkan satu contest dan hadiahnya adalah camera tersebut seperti yang terpampang dalam poster tuh. sape tak mo beb. so, saye mencuba nasib. harap dipilih la kan. aminn. untuk sesape yang nak juge join contest ni, sile lah ke blog Perempuan Jomblo untuk more info.

so, setelah dipikir-pikir dan dipilih-pilih. saye cuba mempertaruhkan gamba anak sulong saye iaitu Cheq (baby-yang-kiut-ever). Cheq ni memang eksperesi wajah memang gini. tak pernah senyum. saiko plus emo. hope we can win baby.

so, here we goes..


jomblo
***
**
*



sunyi aku sendiri
sunyi tiada kawan
namun kasih yang penuh disini
mungkin diluar lebih menarik
tapi aku mahu indah yang didalam ini
jadi, aku putuskan untuk terus bersama kasihnya disini
hidup bersama ibu
biar aku sunyi tapi aku tidak sepi
maka, biarlah hanya melihat dari sini saja



No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015