Thursday 20 May 2010

berdua lebih baik



pagi semalam aku pulang lambat. aku keluar berpoya-poya (chewah!). lambat tak lambat la jugak kan. sampai je umah, tukar baju. terus tidor kat sofa luar depan tv. saje je. mase tuh dah kol 3.30pagi. aku bangun kol 6.45pagi solat suboh dan aku tido balik. aku tak sengaja tak kejutkan angah sebab dia "cuti".
Tuhan saja yang tahu aku memang ngantuk tahap gaban wehh !! macam ni?? ari ni aku tak bole tak ke opis. lagi pon no more konsep monteng dah skang ni. aku kan target nak dapat anugerah cemerlang.. :P
sebelum sambung tido aku sms je angah cakap ngan aku fenin dan akan masuk kije lambat. dan soh dia pegi sendiri. memang aku sedar kol 9pagi. dia dah tak de. dia dah gi opis. aku bangun masuk bilik dan sambung tidor. 9lebey baru aku bangun balik, sms bos cakap nak masuk lambat sket.
aku bangun mandi2. gosok seluar pink putih. bile bab nak pakai baju mesti lah kena match ngan tudung. itu part paling mencabar. oleh kerana aku mamai jadi aku kekurangan idea. dan "pembantu" aku plak dah tak de. jadi aku buat la pilihan mengikut mata mamai aku nih. dua baju aku iron. 5 baju aku try. dan last sekali aku pakai baju sehe saje. dan terus kuar umah. jadi aku dah amek 45minit untuk pikir baju ape nak dipakai dan match ngan tudung. biasenya aku akan tanye angah.. "matttchhhhh ko dop?" tapi pagi aku sorang. jadi aku lambat ditambah ngan aku yang mamai.
kan bagus kalu hidop ni boleh dikongsi.



notatangan : bukan pasangan weh!!! itu tiada kompromi !!


3 comments:

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015