Saturday 26 September 2009

cute cards from Diyadeary !! thanks !!!




kejutan mungkin.. hehheheheee.. ;)

ramadhan lepas, mokni aku kasi tau ade sampai kiriman pos laju dari perak katenye. tergezut la jugak aku ni. tak kan beskut raye yang aisyah buat tuh dia kirim same pos laju kot. haihh. eksaited juge mahu tahu.

petang tu terus aku ke shah alam. malam nye ade kelas. jadik aku buke pose kat situ le. sampai je terus aku carik kiriman pos laju tuh. simple dan kiut je bungkusan nye. ha'ah la betol la dari perak. hermm. terus aku bukak. macam budak kecik dapat hadiah gitu. tak sabar mahu lihat isi dalamnya.

ade sekeping nota kecil. juga disertakan 4 kad kiut yang pelbagai. aku tersengih sampai ke telinga. yer yer.. kad ni pernah menjadi permintaan aku beberapa ketika dulu.. tapi tak de la dulu sangat pon. terus terdetik dalam kepala aku. Diyadeary!! kad sangat kiut. pelbagai ucapan. pelbagai design. dan yang paling best kad itu semua untuk aku. yehaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

terus aku capai tepon dan sms ke nombor pengirim pos laju tuh. aku ucap tenkiu terus dan juga tanya kaba. hehehee. yer... tenkiu Diyadeary!!! kate pengirimnya lagi kad tuh semua dia hadiahkan untuk aku. hehehhehehehee... best best..

aku amat suka sama kad yang dihasilkan oleh Diyadeary.. aku suke jalan-jalan diblognye untuk lihat design tebaru. kiut bangat dohhh.. korang pon bole nengok dan nempah daripada mereka. mesti puas punyer.. klik saja ke Diyadeary.com

all the best to Diyadeary !!!!



notatangan : tenkiu Diya..ai suke bangat dehhh... hahha


6 comments:

  1. ijad :
    yer ijad..selamat hari raye juge!!

    tapi kan mane satu blog ko?? huhhuhu

    ReplyDelete
  2. Hi Iyda!

    Glad that u like them very much! :)

    Thanks for this special post.. Selamat Hari Raya yer... :)

    ReplyDelete
  3. ms. diya :
    Hai Cik Diya,

    Yer!! I suke lah sangat.. hehehe :)

    Welkam and Selamat Hari Raya Aidilfitri juge.. :)

    ReplyDelete
  4. Makcu :
    Tu lah kiutkan kad tuh makcu.. heheh..
    nati besday makcu bole le tempah kat situ..heheh

    selamat hari raye juge :)

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015