Monday 28 September 2009

besday gift dari Manjo!! Advance tuhhhhhhh..


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
inilah hadiah yang aku dapat dari adik bongsu aku. katenya hadiah besday aku. tapi tahun bile ek?? katenye tahun ni. huihhhhhhhhh advance tol.

memule aku nengok macam pisang. dua kali nengok macam nangka celop coklat. tiga kali tengok tuh... aku agak-agak sendiri la kan... rupe eskrem laaaaaaa. kecik dan kiut je. aku suke kalernye. yang paling aku suke tang matanya. wah wahhhh.

sangat suke sama hadiah ni. harga tak heran. yang penting ikhlas dan tanda ingatan. pompuan ni suke sangat jike diberi hadiah. tak kire la mahal ke murah. janji ikhlas. hati mesti dah berbunge bak sekebun. nak nak plak kalu kebetulan hadiah tuh yang dia paling suke.

ape pon tenkiu Manjo !! i lap u so mah.. muah muahhh..




notatangan : wahai kaum lelaki,tak perlu pahami hati pompuan sebab sampai bile pon korang tak kan paham. HANYA sayangilah mereka seadanya. hargai. cukop. itu saja.


2 comments:

  1. apa ni, cute nya :)

    hehe.. jom join my happy birthday giveaway at twinshappiness :)

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015