Tuesday 15 September 2009

baju raya tahun ini

dek kerana bermalas-malasan, akak tailor tu cakap lepas raye baru bole amek. ye aku tau. aku yang malas nak gi hanta awal2. heheheh

so,oleh kerana sedihan yang separuh dibuat2,aku dihadiahkan baju raya. yehaaaaa!! tenkiu!! membeli dengan hidung yang kembang aku amatlah gembira dapat baju raye kurung moden yang dah siap. ade saiz plak tuh. biasenye mesti tak de saiz. kali ni ok ade saiz. cuma kaen nye labuh... biase la tu kan.buat2 tak paham plakss. ai kiut kecik gitu. ehuuu.

namun,kisah baju raye bukan berakhir disitu. bile sampai umah. aku try le sepasang baju tuh nak tengok macam ne kan. tup tup. apesal getah kaen ni dijahit terbalik,terlebih sebi ke hape. ai dah geram dah mase. mane tak nye, bayar memahal (lebih RM50 tu dah mahal la bagi ku) tapi kualiti kureng. geram nye. even bukan ai yang bayar pon ai tetap geram. siap termimpi2 semalam. so,today ai akan ke kedai tuh balik lepas buke pose. akan tanye akak tu balik macam ne.

bile dipikir2 kan. bazir nye beli baju ni. hermm. cakap dalam hati je la kan. kalu orang yang bayar tuh dengar mesti dah kena bebel. rupenye kaen zaman skang ni makin jarang makin mahal yer. ish ishhhh.



notatangan : buke pose kat shah alam today.. :)


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015