Thursday, 17 September 2009

pagi yang indah



pagi nih bole dikatakan pagi yang indah la juge. indah ke?? indah!! tapi nape ek?? heeee. mau tak indahnyer aku dah start CUTI hari nih. hooooooooooooooreeeeeeeeeeeeeyyyyy !!!!

amatlah lega. freedom. sangat puas hati. tak yah g kije. tak yah ngadap kije yang bertimbun tuh. dan yang penting tak yah ngadap muke bos aku. hahahah. ini lah dikatakan sindrom tak suke bos. ehuuu.

pelik kan. kalu hari bekerja susah sangat nak bangun. tapi kalo ari cuti mata segar bugar je. psiko tol la. dari awal pagi tadi lagi aku bagus. lepas solat terus tak tido. bagus kan?? ahaksss.


4 comments:

  1. dah..takyah pikr pasal muka bos lagi, senang hati. hehe..

    Selamat hari raya n maaf zahir batin ^_^

    ReplyDelete
  2. احمد نظيف بن اسحاق :
    ye. saye akan terus berusaha. heheheh.
    balik kampong pegi besok sebelum suboh lagik.. erkk.. rase macam sedikit poyo la plakkss.. selepas subuh la.. heee

    ReplyDelete
  3. Mr.baincardin :
    ye.. moh kite delete muka bos dari dalam kepala. hehehheheee.

    Selamat Hari Raya juga :)

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015