Saturday 2 January 2010

assalamualaikum 2010 ;)

tahun baru !!!

terlalu banyak mahu dikongsi, namun oleh kerana demam yg sengal melanda diri ini, otak aku menjadi kian beku. malas nak pikir. even detik 2010 pon aku dok umah sensorang dalam bilik dan tido. semua ahli famili kuar tengok bunga api. tak de aku kuar melepak ngan kekawan ke hape.

demam !! sungguh aku tak suke bile diri aku demam !!!
memang aku akan bising kalo aku demam. sebab banyak kije jadi agak terbantot dan aku tak seceria biase. huuuuuhuuuu.. kate mereke "tak pe,demam tu boleh hapuskan dosa kecil".. ye ke?? aku yang agak jahil dalam nih terusan bertanya mahukan kepastian. hehehhe.. betol la macam tu yer. so,at least dipermulaan tahun baru nih dosa kecil agaknye sudah reduce lah. heeee.. ape pon yang pasti aku tahu Tuhan amat sayangkan aku ini. terima kasih Ya Tuhan !!!

patotnye aku kena wat summary 2009. untuk muhasabah diri. buang yang keroh dan ambil yang jernih. pastu barulah bole buat rangka untuk 2010 plakss. banyak sangat yang terjadi dan berubah. efeknye masih terasa hingga ke hari ini. namun aku tetap redha. pasti ade hikmah disebaliknya. be positive. kan???

ok lah hingus aku pon dah makin meleleh nak masuk mulot dah ni. patot la rase masin2. hahah.. :P


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015