Tuesday 4 November 2008

malam ini

yup.malam ini aku sendirian dikedai minom.setarbaks.kononnyer nak menelaah la katakan.next week dah start my final exam dah..
(doakan aku ya kalian yg kalu ade bace blog ni..ade ker?? )

aku yang agak buta IT ni,coba untuk meneroka alam surfing dan blogging ni.
so,finally my blog just came out bebeh.memang tak cantek lagi.nati aku akan kasi maintenance ler.

tapi ni pon sekadar aku dapat post my entri.ahakkksss.
aku suke.

dikala ini aku sudah menjadi ketagih. addicted gitu.
aku suke.

laptop yang tak seberapa ini telah aku miliki ngan rasminyer 4 bulan lepas.best.
then aku cari plak modem broadband.
finally,dapat aku bertenet.
aku sangat suke begitu.

jadi,semenjak dua menjak ini.laptop ini lah yang menjadi sahabat karibku.jadi nati aku akan kasi nama manje untuk nyer.

aku harap aku tak akan separuh jalan dengan apa yang aku mulakan ini.
kate orang tua tua : niat suci itu penting bagi mulakan perjalanan juga mengiringi langkah seterusnye.
InsyaALLAH.

yup!!! usaha lagi iYda !!! chayunk !!

note:kedai nak tutop dah.harus pulang ke rumah. :)


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015