Saturday 29 November 2008

jiwa kacau

hermm.sudah lama aku tak update blog ini.penat.malas.tak de mood.letih.tapi agak setiap hari jugak la aku buka blog ini.cuma tangan agak malas mahu naip.kepala hotak ku amat berat nak susun ayat.aku hanya membaca blog rakan2.yup!! mereka ini banyak ceriteranya dan hiburkan aku.
mekaseh yer.
(;

yer.jiwa aku agak kacau lately ni.
kalu ikotkan hati, banyak sangat nak hamburkan ke blog ini.
hermm.sekadar luah semua kata.tapi kalu ada sudi baca dan kasi komen amat aku alukan.

dari pembacaan aku. ramai yang bikin blog untuk ekpress rahsia hati yang selama ni disorokkan dalam benak. ada juga sekadar suka2.ada juga mahu lari dari sunyi. ada juga mahu cari kawan. ada juga yang cuba lakonkan watak yang laen. ada juga yang nak sebokkan hal orang. ada juga yang penakot dan terus gunakan watak "anon".

lucu.

aku?? bikin blog?? nak kasi tulis juga lampirkan semua kata sedaya mungkin.


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015