Thursday 1 July 2010

bonus

hari ni julai sudah.
maksudnye dah habes setengah dah tahun 2010.
dan bulan Ramadhan makin hampir.. puasa yang lepas belum habis ganti lagik.. ;p

hari ni boleh dikatakan semua staff yang masuk opis penuh dengan senyuman 360darjah. nape ye?? sebab masing2 dah dapat bonus. alhamduillah !!! semangat semuanya buat kerja,maklum lah closing untuk first quarter. ehheheeh. nasi lemak aku juge habes diborong sebab dorang nak belanja member masing-masing. yer, memang bagus kongsi rezeki, berkat namanye.

Saya, adalah antara segelintir yang tak dapat bonus. nape?? adakah gaji terlalu banyak hinggakan bos dah tak mo kasi bonus dah?? Haaaaaaa..bukan begitu lah. Saya masih baru kat sini. Still under probation gitew. So, tak untittle lah. Start semalam lagik saya dengar pasal plan dorang nak g makan-makan dan sebagainye. Saya tumpang gembira. Rezeki masing-masing. Kan??

Tapi, saya lagi gumbira lagi dari meraka. Sebab saya dapat bonus sebelum mereka dapat pon lagik. Hahahahha. Saya dapat bonus bulan lepas lagik pada 13 Jun 2010. Itu tarikh saye berlepas ke Tanah Suci untuk menunaikan umrah. Alhamdulillah, diterima menjadi tetamu Allah swt. Syukur sangat-sangat. Im so excited. Itu bonus yang paling terindah sepanjang saye hidop. Heeee. Dan ketika 'disana' saye dikurniakan lagi 'bonus'. Ya Allah syukur alhamdulillah. Terima kasih Ya Tuhan.. :D

gambo dicilok dari Baba Waseem + Naseem

Gambar kat atas tuh adalah salah satu kenangan terindah ketika berada di Makkah. Kali pertama bertemu famili Lotpi, ketika dorang pulang ke Malaysia. Mase tuh Waseem tak de adik lagik. hehehe.. skang ni Waseem dah jadi abang. Welcome to da world Naseem. She is so cute, macam Auntie Da jugak..hehhehe. Naseem tak nangis pon even Auntie Da kekok dok riba dia. uhuhuh.. ai praktis u..

Tenkiu to Lotpi + Najwa + Waseem + Naseem kerana sudi melawat. Even tak sempat pon nak gi makan-makan kat sane. Kumpunan 'chicken mandi' weh.. ;p


notatangan : Alhamdulillah !!!


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015