Friday 10 July 2009

hari yang indah

boleh dikatakan begitulah.

pagi ini bermula dengan hati yang selesa sekali. even,semalam aku tertido depan tv sebab aku bertekad nak nonton tv sampai habes siaran. tapi kan siaran astro tak habes-habes jugak. memula aku nonton tv then kami bertukar servis, tv plak nonton aku. heee. itu dah biase. blom lagi aku citer aku tertido depan Joni (nama laptop i).

hari ni aku amek cuti. even terpaksa cuti berbayar. huh. tapi aku harapkan yang indah untuk hari ini. dan aku akan gunakan dengan sebaik mungkin.

hati tambah sangat lah berbunga bile dapat dapat jumpe orang tersayang. totttttttttttttt. (bukan kekasih yer). hari ni famili aku akan datang sini dan akan bermalam dirumah aku. owh indahnya dunia. rindu sekali mau ketemua famili. dari semalam aku sebok tepon mama aku tanya kol bape beliau akan bertolak ke sini. heheheh. tak sabar sangat.

dan sebagai persediaan, aku tetibe jadi rajin. kemas umah. uiksssss.

dan aku juga tak sabar nak dapatkan barang kiriman aku dari kampong halaman. awal-awal aku dah sediakan list kat adik aku. bia dia bawak semuanya. yer la kan,contohnya, beras siam, jeruk petai, keropok lekor, mangga muda dan sebagainya.

opppppppppsssss.... to be continue


6 comments:

  1. Hai Iyda!

    Ni pun pestaim singgah kat sini... thank you for dropping by my blog ya. Sila la datang lagi :D

    Bestnyer famili datang berkunjung. I miss my family too... nak balik kampung lagi tapi tak tau bila...

    ReplyDelete
  2. laaaa..ingtakan indah tertidooo dpn tv...

    ~ek sedapnyee kopok lekorr... jeruk petaii waaa..apakah rasanya?

    ReplyDelete
  3. oit..iyda...jeruk petai...sapa wat pollution kt toilet nih!!!..*lol*

    tp pernah rase sekali jeruk petai..cam rase kacang sedap jugak...banyoknyer kirim brg wey!! :)

    ReplyDelete
  4. Nessa :
    yer memang best sangat.
    thanks Nessa.:)

    ReplyDelete
  5. Makcu :
    hah???
    tak penah makan jeruk petai ka??? rugi worrr

    ReplyDelete
  6. Aziha :
    alaaa Jia kalu ngidam nak numpang sekaki tuh g tau jer. nati iwat delivery.

    mau ka??? haha

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015