Tuesday 27 August 2013

Busy !!!

saye merasakan saye lah orang yang busy sekali.. kot!!! hahhaha

sejak bulan puasa, raya and till now. this coming weekend also. after this coming weekend also. berderet jadual saye yang penuh. namun saye hepi. saye suke. memang saye penat.

semenjak menjadi Agent Prudential ni, hari-hari makin busy. katenye mase flexible tapi nape busy ye? mase je flexible tapi bukan masa free ye. hahahah. nak berjaya dan kaya macam ni la kan. sebab bukan kije makan gaji bulanan dah. ke sana dan ke mari tapi saye suke. I love what Im doing.

apabila masa itu flexible dan bole diatur sendiri, itu yang buat saye lagi suke. nak cuti, anytime pon bole. nak ke mana, anytime pon bole. sebabnye? bukan sebab kite tak kije ye. tapi sebab kite atur masa kita sendiri. itu yang saye suke. menjadi freelance itu menarik dan mencabar.

Alhamdulillah!!! salah satu pencapaian yang terdekat ialah saye dapat attend MBP course by Auk Murat. dan skang ni dorang nak buat alumni kat Malaysia pulak. maka, lagi la aktif lepas. so, next week saye akan berada di Janda Baik. Inshaallah!!! Owh Im lovin' it !!!



No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi :)

Copyright to IYda Juhar
Designed by UMIESUEstudio 2015